harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Matkoma..!

Kategori: ...allmänt

Hej!

Vi har haft en riktigt bra dag idag! Jag vaknade i Tiras säng strax efter klockan sju. Kände att Kenny skulle få sova i sängen i natt, snällt va? Annars brukar han sova på soffan eller i Tiras säng, för Tira ska ju prompt sova med sin mamma.. Vi försöker få detta att sluta, men det är lättare sagt än gjort. Det där med att vara konsekvent fungerar inte så bra mitt i natten.. Plus att hon skriker som en galning och väcker hela huset om hon inte får som hon vill. Aja, nog om våra nätter haha. 

Vi har städat och fixat, rensat ut massa skit och sorterat. Jag gillar ju sånt! Sen har jag och tjejerna hjälpts åt att måla deras klädställning. En runda till lekplatsen blev det också. 




Ikväll bakade jag pizza, alltid godast att göra själv. Denna gången provade jag att följa Morbergs recept på pizzadeg. Jag såg det på tv och tyckte det såg så gott ut! Annars brukar jag inte följa recept, men nu följde jag det till punkt och pricka och resultatet blev kanon!




Resten av kvällen spenderas i soffan, vi har hittat en ny svinrolig serie på Netflix. 

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: