harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tisdagen den 14/1-14

Kategori: ...allm�nt

Som vanligt med tre barn springer dagarna förbi, även om vi inte gör så mycket stora grejer. Vi umgås mest. Med varandra. Vintern har ju som alla märkt börjat och idag blev det inget dagis till tjejernas besvikelse. Bilen vägrar nämligen starta. Men Kenny och Harley tog iaf och promenerade till simskolan och jag, Tira och Frank kom iväg till bvc och vårdcentralen. Frankie väger nu 4.7 kg och är nästan 53cm lång. Jag är ju lite orolig över att han sover så mycket som han gör, men fick återigen svaret att vissa bebisar gör det. Tyvärr är man arbetsskadad och rädd när man ju också fött ett prematurt barn som inte andades vid födseln och som till på köpet hade en infektion.. Usch, ska sluta oroa mig, finns inget jag kan göra ändå. Det går inte att märka om ngt är fel för ens vid ca 8 månaders ålder. 
Mina hjärtan <3



Kommentarer

  • Pia säger:

    Vilka underbara foto!

    2014-01-14 | 21:14:41
    Bloggadress: http://amandajohansen.blogg.se
  • isa (rustaupp) säger:

    Grattis till ny tillskottet! Vill passa på att även be om ursäkt för att jag inte svarat på bloggen. Jag behövde en pause ifrån allt. Finns nu på instagram under isa_rustaupp mvh isa

    2014-01-14 | 22:28:45
    Bloggadress: http://rustaupp.blogg.se

Kommentera inlägget här: