harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Fortsättningen :)

Kategori: ...allm�nt

I onsdags fyllde min käraste år. Fucking 29 år. Använder ordet fucking för att vi är födda samma år. Å jag har inte riktigt smält att jag fyller 30-1 detta år. Känner mig betydligt yngre hehe. Han fick iaf sovmorgon och sång på morgonen. Sen kom Britt och Sten och hälsade på. Så härligt att träffa släkten, man saknar alla så himla mycket hela tiden när man bor så långt borta! Vi åt fläskpannkaka och kladdkaka. Mmm. Hann även med Franks tvåmånaderskontroll. Allt såg bra ut och de tyckte att han var tidig med att le då hans korrigerade ålder då bara var knappt fyra veckor. 5080g och 53,5 cm stor var han! Pussungen vår <3

Har träffat fina Sofia denna veckan också. Mysigt med massa skratt och tjöt!

Igår hade vi myskväll hemma och la oss tidigt. Välbehövligt verkligen. I natt matade jag lilla hjärtat kl två och sen halv sex, så man blir ju som man blir efter en så hackig sömn. 

Nu ska jag fika med Anna i stan. Utan barn. Känns lite märkligt, men bra endå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: