harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Fredagen den 13/12-13 LUCIAdagen

Kategori: ...allm�nt

Imorse var det två sjukt peppade tjejer som kom och väckte mig :) De var nervösa, men förväntansfulla. Jag våfflade deras hår och de blev så söta. Klockan nio var det dags. Deras otroligt gulliga luciatåg på dagis. De hade tåget utomhus så alla hade krånglat på sina dräkter ovanpå overallerna. Så duktiga alla var! De sjöng jättefint och många sånger dessutom. Stolt mamma! Frank bestämde sig för att vakna mitt i sången (vakna=skrika) så Kenny fick ta upp honom och stoppa honom innanför sin jacka :) Sen fikade vi inne på dagis och det var riktigt mysigt. 
När vi kom hem var K tvungen att köra iväg ett tag och då dampade tjejerna loss. Jag satt å maratonammade och vart så himla irriterad! De fick iaf lugna ner sig framför en film till slut. Sen har vi suttit två timmar och gjort julklappar och efter det hade Harley och Tira luciatåg för oss här hemma. Så söta! Jag tömde vår redan nästan helt tomma kyl och bakade en pizza och vips fick vi fredagsmiddag iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: