harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Onsdagen den 12/3-14

Kategori: ...allm�nt


Tänk. Idag fick min lilla goding sina tremånaderssprutor. Han skrek inte på första, men den andra gjorde ont. Aj aj i mammahjärtat.. 

Vi hänger mycket på öppna förskolan, Frank har mycket att titta på och jag får prata av mig om graviditet, förlossning och hur det är att ha bebis. Ganska skönt att träffa folk som i i liknande sits som en själv. Sen förgyller det min dag när jag får prata om allt annat än bebisar med Widdan. 

men störst av allt är solen

Vilka härliga vårdagar vi haft. Jag känner mig som en ny människa. Och Harley och Tira är ute och leker jämt. Plockar snödroppar till mig.. Mina hjärtegryn. 




Inte Franks bästa bild om vi säger som så...



Så. Mycket bättre. 

Tänk att vår älskling nu väger drygt sju kilo och är 62cm lång. Det är nästan läskigt så snabbt de växer. Blir människor och får personligheter. Min fina grabb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: