harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Torsdagen den 13/3-14

Kategori: ...allm�nt

Hej!

Idag struntade vi i dagis och gick ut i solen och åkte sparkcykel. Harley och Tira har lekt med grannflickorna och vi har haft picnic på lekplatsen. Jag gjorde sjömansfalu för första gången. 

Det låter ju hur fint och gulligt som helst. 

Sanningen
Barnen ville till dagis men jag kunde inte få dit dem. K sov hos sin kollega för att kunna sova ut och han hade kortet. Kunde därför inte heller ta bussen dit. Jag mutade dem med att lova en picnic på eftermiddagen. Detta ångrade jag bittert då de tjatade om den heeeela dagen. Sa någon syskonbråk? 
K o n s t a n t. Jag blir seriöst tokig på detta bråkande. Tips mottages gärna. 
Ingen tyckte om sjömansfalun. Vi åt istället gårdagens spagge&kötte. 

Frank har varit snäll. 


Älskade skitungar. Ni gör mig galen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: