harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

...

Kategori: ...allm�nt

Kom absolut inte på någon rubrik. Konstigt.
 
Snart har jag jobbat halva min natt, känns skönt. Sen är jag ledig fram till imorgon kväll, fast då får jag iaf åka hem 21:30 :)
 
Jag har varit otroligt seg idag, sov på jobbet fram till två, sen har jag inte lyckats sova mer.. Vilade två timmar hemma sen, det gjorde gott. Åt en god familjemiddag, K gjorde fläskfilégryta och jag fixade mos på blomkål, kålrot och morötter. Saknar verkligen att vara hemma på kvällarna nu, inte varit det sen i måndags ju, och då vart inte ens K hemma. Aja, ikväll ska det mysas för fulla muggar! Ska se om vi kan komma iväg på barnloppis vid elva, om jag nu är människa då??!
 
Bara 97 dagar kvar nu, idag gick jag in i v.27. Även fast det är mer än tre månader kvar så känns det att det närmar sig... Bebislivet <3 Har så mycket roligt att se fram emot nu, min födelsedag, Harleys 5 års dag, julen. En massa kul och spännande (som gör hål i plånboken haha).
 
Höres imorgon, ska se om jag kan ta några fina bilder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: