harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

På simskolan.

Kategori: ...allm�nt

Sitter och växlar mellan att titta på mobilen och Harley som leker i vattnet. Kan knappt andas pga min väldiga bukfetma. Som iof rymmer en liten bebis också, men skyller på fetma när jag inte kan andas (inte orkar gå, inte kan ta på mig strumpor, inte sova, inte vända på mig, inte raka benen, få på mig ngt annat än joggingbyxor osv osv) Känns liksom så orättvist att skylla på vår son. Han kan ju inte hjälpa att naturen placerade honom inuti sin mammas kropp. När ska de uppfinna artificiella livmodrar tro? 

Jag borde ju egentligen inte klaga redan nu. Jag är bara i vecka 30, jag har med andra ord tio veckor av den tyngsta tiden kvar. Fast vår plan är ju att lillebror ska komma ut en två tre veckor tidigare än beräknat. Vår timing var ju inte den bästa och INGA datum en vecka + eller en vecka - passar att föda barn på. Kring Lucia däremot. Helt okej. 

Annars är allt bra. Ska jobba imorgon och i helgen, sen är det bara en vecka kvar på jobb. Gött!

Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: