harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Torsdagen den 14 november 2013

Kategori: ...allm�nt

Det har startat. Frosseriet. Jag är konstant hungrig eller sugen på allt ät/drickbart. Speciellt glass, mjölk, jouice, choklad m.m. Jag hade ju en förhoppning om att inte gå upp så mycket i vikt denna graviditet, men när kroppen vill ha något så måste jag lyda. Typ. 

Veckan som gått har i stort sätt bara bestått av hemmafix, dagis för tjejerna, Prison break och ätande/bakande.  Imorgon ska jag till barnmorskan för att mäta magen en extra gång och sen till öppna förskolan med tjejerna. Vi har planerat ett pyjamasparty och våffelfest till kvällen så det ska bli kul och smaskigt! 

Haha, jag är en choklad val. 

Haha jag är Sara Potter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: