harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tisdagen den 26/11-13

Kategori: ...allm�nt

Hej från Skövde!

Ikväll är sista kvällen på neonatalavdelningen i Skövde. Imorgon kommer en taxi och kör oss till neo i Borås. Som vi längtat ! En annan som lääääääängtat tills imorgon är ju Harley. Min lilla stora prinsessa, mitt hjärtegryn fyller fem år imorgon. Tårarna rinner just nu för fullt, jag har inte träffat mina flickor sedan förra måndagen. Åtta dagar utan mina älsklingar. Fy. Kan inte ens prata med dem i telefon utan att storgråta. Men imorgon, imorgon ska jag få krama och pussa dem tills de bli blå. Typ ;)

Ligger i sängen nu, med världens ljuvligaste lilla pojke på mitt bröst. Han är så fin, så liten, så underbar. Vår fina son. Vår snuttepluttiga lilla prins. Det ska bli så roligt att Harley och Tira ska få träffa sin lillebror imorgon! Vi ska ha kalas på sjukhuset :) 

Tänkte knapra ihop en liten förlossningsberättelse sen, känner att jag vill dokumentera detta spektakel haha. 




Kommentarer

  • Madde säger:

    Jag följer dig på bloggen, och tycker lille Frank e såå sööt!! vilken Lycka att få ett barn :)
    kram

    Svar: Vad roligt att du läser Madde! Ja, det är verkligen en lycka, han är så fin! Kram på dig
    Sara

    2013-11-27 | 13:03:53

Kommentera inlägget här: