harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tisdagen den 19 november 2013

Kategori: ...allm�nt

Är idag i v. 34+3

Jag har precis ätit frukost och ligger och väntar på att ronden ska börja. Är sjukt röksugen..! Tänkte gå och handla cigg så fort jag träffat läkaren. Det blev inte mycket sömn inatt, men jag har börjat vänja mig. Lyssnade i genom Håkans första album, Känn ingen sorg för mig Göteborg. Alla låtarna är verkligen briljanta. K hatar ju Håkan haha, så man får ju passa på :)

För övrigt väntar jag spänt på Blondinbellas pojk. Tänk att man kan vara så intresserad av en människa man inte träffat?! Eller jag är ju mest intresserad av hennes förlossning..

Igår när jag kom hit till Lund hade jag sminkat mig och plattat håret. Ser i n t e ut så här idag. 





Svaret är för övrigt NEJ. 
Nej, här finns inte mycket att göra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: