harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Onsdagen den 6 november

Kategori: ...allm�nt

Idag var jag hos barnmorskan. Hb, bs och bt låg riktigt bra. Men magen har inte växt mer än en cm på tre veckor. Sjukt jobbigt, ingen fara alls egentligen, men när det inte går som man vill så vill jag bara slänga mig på golvet och börja gråta och skrika. Naturligtvis gjorde jag inte det, utan nickade bara när barnmorskan bad mig komma på en extra mätkontroll nästa vecka. Hon skickade även remissen till sjukhuset om ultraljudet jag ska göra i v. 36 för att se om myomet växt och/eller hur det sitter. Viktuppgång: 11kg :) Det märks att det är pepparkakssäsong! 

Annars idag har vi fixat på barnens rum, satt upp en skrivbordshylla och en av stringhyllorna. Tog även en tur till återbruket och till sjön för att rasta Isis och för att tjejerna ville plocka kottar. 

Nu blir det Prison break! Puss

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ses snart ❤️❤️❤️!

    2013-11-07 | 18:55:28

Kommentera inlägget här: