harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Ny månad, ny vecka :)

Kategori: ...allm�nt

Hej från simskolan! En liten uppdatering nu om läget hos oss. 

Allt är bra med oss. Eller ja, mig är det ju synd om i vanlig mening. Mer nu än innan, behöver typ rullstol, sover cpdåligt, ont överallt. Typ så. 

Men det går framåt, är i v. 33 nu och har alltså bara förhoppningsvis drygt 7 veckor kvar som en överviktig jätte. 

Tjejerna hade höstlov förra veckan och Linnea var här hela lovet. Det har ju regnat dagligen så det har mest blivit inomhusaktiviteter, ex pyssel, lek med lera, bakning, teater osv. I bröllopspresent (sött eftersom vi är skilda) fick jag vila medans K gick med alla tre tjejerna på ett fullsmäckat badhus. Den bästa present en höggravid kvinna kan önska sig. Att slippa kallt vatten och kilometerlånga köer till vattenrutchkanan! 

Vi har firat Halloween. Barnen har två ggr sminkat sig och klätt ut sig till de läskiga varelser jag misstänker att de egentligen är. Gått bus eller godis och i fredags åkte jag och Sofia ner till Hemgården och gick spökvandringen. Haha, älskar den! Barnen vart helt i extas iaf :)

I måndags fick vi (jag) ett ryck och bytte rum. Nu har tjejerna det lilla och vi det stora. Alla blev väldigt nöjda! Dock en väldans massa fix kvar med stringhyllor som ska flyttas osv. 

På lördag åker jag och my girls till Skauneland. Först ska vi träffa Widdan i Göteborg :) Sen blir det dop för finaste, sötaste Vicky som jag längtar så mycket efter! 

Nej, tror det var allt för nu. Puss!







Kommentarer

  • Faster säger:

    Haha Morgan är livrädd för era barn! Han tycke det är lite creepy med småbarn, speciellt utklädda.

    2013-11-06 | 22:06:01

Kommentera inlägget här: