harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Drama. Freaking drama.

Kategori: ...allm�nt

Idag har det hänt en massa, samtidigt som om hela dagen bestått av ett enda långt väntande. Fick besked på ronden att jag fick åka tillbaka till Borås. Med flyg. Ambulanstransport till Sturup först, sen 25 min senare landade vi på Landvetter. 




Ligger nu inlagd på förlossningsavdelningen på SÄS. Har fått info om att de sätter igång mig senast på torsdag. Ska snart upp på neonatalavdelningen för ett studiebesök. Känns märkligt att nu veta att innan denna vecka är slut kommer jag att vara trebarnsmamma om allt går bra. Vi kommer snart få en son. Jag saknar Harley och Tira supermycket nu, hade ju velat ha dem nära.. Pratade med dem i telefon nyss och de hade det så bra med gammelfarmor och gammelfarfar. Å de vart sjukt imponerade av att jag flugit idag :) Älsklingarna <3

Nu ligger jag uppkopplad till ctg n. Så ska passa på att vila lite. Puss och tack för alla era tankar och fina ord!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: