harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Torsdagen den 16/5-13

Kategori:

Sjukt trött efter en halvdag i solen. Skulle haft keps på mig känner jag nu, huvudvärk + yrsel har jag nu. Men ska inte klaga, har haft en bra dag! Jobbade imorse, hämtade tjejerna på dagis då K jobbade en halvdag han med. När vi kom hem åt vi ananas och sen åkte vi till Hässleholmen för att träffa vänner och rasta Isis. Borås är verkligen överfyllt av vitsippor. Överallt verkligen. Grillade hamburgare på balkongen när vi kom hem och sen mös vi framför bompa.

I fredags när jag vid 22 tiden kom hem från jobb fick jag världens chock då K stod utanför huset och väntade på mig. Han och barnen skulle egentligen inte ha kommit hem för ens på lördagen. Shit vad glad jag blev! Balkongen var full med tända ljus, rosor och en god middag stod på spisen som vi åt ute på balkongen. Älskar sådana överraskningar. <3 <3 <3

Annars har vi inte gjort så mycket i veckan, jag har jobbat och i tisdags var vi hos Anna. Hon hade bakat en helt fantastisk mintkladdkaka med supergod frosting. Dog lite där. Lika trevligt som vanligt hade vi iaf!

Lite foton:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: