harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tisdagen den 7/5-13

Kategori:

Hej.

Mina barn och min man åkte till Åhus i förrgår kväll. Jag saknar dem så sjukt mycket !!! Även om jag denna vecka jobbar 6 dagar så känner jag nu hur oerhört mycket tid som blir över. Vad gjorde man med all tid innan man bildade familj? Jag ägnar nu min överskattade "fritid" till att kolla Revenge och spela Candy Crush. Väldigt meningsfullt...

Sitter i stan nu och väntar på bussen som ska ta mig till jobbet. Värsta sommardagen ute och jag kör t-shirt och rastar mina Converse för första gången i år. Tur att man ska jobba så att man slipper det dåliga samvetet för att man inte är ute och gör sommarsaker.

Förresten så fick jag precis visa leg när när jag skulle köpa cigg. Funderar över om det berodde på att solglasögonen och kepsen dolde mina fina linjer kring ögonen och mina grå hår eller om det bara var mina tonårsaktiga finnar på hakan??!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: