harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Söndagen den 10/3-13

Kategori:

Uuuuuuuuunderbar dag idag!

Upp med el kidzo rätt tidigt, sen vid nio gick jag och la mig igen och K fick leka. Upp vid tio och bakade scones, mumma!

Ut med Isis i solen och sen ringde Anna och ville luncha i stan.

Vi gick till Viskan, bara jag och snygg Anna. Alltså utan barn. Vi drack te i solen och sen gick vi in och lunchade och drack vin. På en söndag. Mitt på dagen. Urlyxigt!!! Vi hade så trevligt, satt och snackade nonstop och helt plötsligt hade det gått fyra timmar.

Hem igen och ut med Isis och barnen. Var ute på lekplatsen och spelade fotboll. Sen gick vi en runda och tittade på snödroppar. Nu sitter jag nybadad i soffan och får pussa på min fina gubbe ;)

Kommentarer

  • felicia - fotokobran säger:

    Är du intresserad av ett eget domän?
    Ger ut gratis, just nu! :)
    http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

    2013-03-11 | 09:37:47
    Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här: