harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Måndagen den 11/3-13

Kategori:

Blev väckt av Harley tiiiidigt idag. 5:50. Ingen tidig tid om jag skulle arbetat, men idag var jag ju ledig igen. Så därför, ingen vidare pigg mamma imorse. Det är helt fantastiskt att vara ledig tre dagar i sträck som jag varit nu. Denna veckan jobbar jag fem kvällar, med start imorgon. Föredrar ju iof att jobba kväll, men inte lika roligt att vara utan familjen..

Hur som helst. Vi har pysslat massa idag, varit på lekplatsen, på loppis, i leksaksaffären, läst böcker och sen gjorde jag en smashing köttsoppa (och en sats kalopps när jag endå var igång).

Har ju känt oss halvsjuka i flera dagar nu, men det bryter liksom aldrig ut. Drygt att gå med rinnande näsa och tjock hals utan att egentligen vara sjuk. Kan ju inte med att tycka synd om mig själv för något så lite. Å det är väl riktigt najs ibland, att få tycka så där riktigt synd om sig själv?! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: