harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Söndagen den 30/6-13

Kategori: ...allmänt

Jag vart verkligen helt förstörd imorse.. Fick sitta och vänta på bussen i en halvtimme nere på stan, så vart inte hemma för ens 8:15. Tyckte oerhört synd om mig själv. Skämdes gjorde jag med då jag mådde så illa i väntan på bussen att jag stod och kräktes i rännstenen. I joggingbyxor en söndag morgon. Lite luffarvarning på det alltså. Sov länge idag, till 16 typ. K och tjejerna var ute i Sandared så att jag fick lugn och ro. Men har endå varit helt bölfärdig för att kroppen är så slut. Vill ju bara orka leka med mina älsklingar. Ska iaf försöka kompa ut min natt imorgon. Kroppen har talat och jag vill försöka lyssna.

Imorgon och två veckor framöver ska Harley gå på simskola. Hon har smält det och ser nu fram emot det! Spännande spännande!

Btw. 14+0 idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: