harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Torsdagen den 11/7-13

Kategori: ...allmänt

Först. Nej Amanda, jag har inte fyllt i den. Har tyvärr inte den ekonomin för tillfället. Men Kenny gick loss med tuschpennorna och det gick bra det med ;)

Idag är jag på ett sånt uselt humör. Borde egentligen inte gått utanför dörren eller sovrummet. Jobbar ju själv på natten så ingen stackars kollega behöver iaf stå ut med mig. Jag är arg och ledsen, bölig och trött. Lite bitterfitta idag faktiskt. Anledning? Nope, ingen speciell. Trötthet, illamående och längtan efter kvalitetstid med familjen. Åh. Vill bara skrika på någon. Men gottar mig lite genom att tycka synd om mig själv. Det brukar hjälpa lite och jag är expert på det. Stackars stackars lilla mig.

Värst är nästan att jag vet att allt jag sirar över är sådant jag egentligen är glad över. Bara att det ter sig på ett jävla sätt. Typ, graviditeten, superglad. Illamående, hata. Jag har ett jobb, jippie, inte alla som har det. Jobba heltid hela sommaren - suger..

Så. Nu får det vara nog med klageriet. Förhoppningsvis är allt bättre imorgon. Yeah right...!!! /Bitterfittan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: