harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tisdagen den 9/7-13

Kategori: ...allmänt

Igår sov jag i stort sätt hela dagen. Gick upp och åkte till simskolan med Harley och sen åt vi middag tillsammans. Mer än det blev det inte för min del.

Idag gick jag upp med barnen, lät K sova. Sen åkte vi till sjön (låter konstigt att säga stranden när det inte finns ngt hav). K, Tira och Isis badade. Jag solade och Harley byggde sandkakor. Sen åkte vi till simskolan och sen blev det middag. Nu kollar vi på Arrow, eller vi har en liten paus nu eftersom jag skickade iväg K på ett hamburgarmission. Magen liksom skriker feeeeed me och jag måste lyda.

Imorgon ska jag till bm. Fick ringa dit idag och be om en tid för kontroll av hb och bt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: