harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Måndagen den 8/7-13

Kategori: ...allmänt

Klockan är 03:10. Jag jobbar. Eftersom det är tredje natten är jag väldigt pigg. Så typiskt liksom. Men jag jobbar natt igen på onsdag och torsdag så jag antar att det blir sena kvällar hemma också fram till dess. Mitt schema de närmaste arton dagarna är riktigt tufft. Men det är bara att bita ihop. Tiden går fort när man jobbar mycket. Och sex helger i rad ger bra ob :)

Igår gick vi till lekplatsen när jag vaknat. Sen åt vi grillspjut med tsatziki som K lagat. Mums! Jag gick faktiskt och la mig igen efter det då jag sovit dåligt under dagen.

Idag ska jag till BVC med Tira på kontroll och K ska med Harley till simskolan.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Jag ska också jobba äckligt mycket, de sista fyra veckorna jobbar jag alla helger utan lediga dagar i veckorna. Haha åh :(

    2013-07-08 | 10:59:50
    Bloggadress: http://Amandajohansen.blogg.se

Kommentera inlägget här: