harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Fredagen den 5/7-13

Kategori: ...allmänt

Upptäckte att jag skrivit fel datum de senaste dagarna. Inte lätt att vara ledig. Men den ledigheten tar slut idag. Jobbar natt hela helgen...

Idag började mitt nya projekt: att försöka leva hälsosammare. Äta nyttigare och röra lite på benen. Jag har ju praktiskt taget inte rört mig alls på två månader och min kondition är verkligen körd i botten (jag är medveten om att den alltid varit dålig, men nu är det alltså katastrof). Min mage har växt nu bara de senaste dagarna. Får för mig att bebis är inne i en tillväxtperiod då min kropp krävt extremt mycket sömn och vila. Och kolhydrater..

Aja, idag är det fredag. Najs för er som är lediga :)

Bild på morgonens nyttiga frulle: Havregrynsgröt med blåbär, linfrö, vaniljpulver och kokosolja. Mmm...?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: