harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Gingerbreadcookies

Kategori: ...allm�nt





Mysigt att baka ihop. Nu blev det ju inte jättemånga pepparkakor (köpte hem degen i förrgår, det räcker väl som förklaring va?!) Sen dekorerade vi dem, tjejerna och jag vart riktigt nöjda!

Hur det egentligen gick till: Tjat tjat tjat om att baka. Jag kavlade ut degen till dem. Fick skälla och förmana om att de inte skulle äta upp degen. Frank skriker och får ammas samtidigt. Första plåten i ugnen. Får lägga ner Frank som då skriker. Kenny kommer och tar Frank (som för tillfället bara är nöjd när han har tutten i munnen) för att jag får gå ut och stressröka. Jag tvingar iväg K och Jetmir att handla en napp. Fortsätter kavla och tjejerna gör fina pepparkakor. De har blivit lugna nu :) Jag älskar er underbara barn. Jag känner att jag lever varje sekund jag är med er! <3

Kommentarer

  • Pia säger:

    Vilka härliga bilder! Puss

    2013-12-08 | 10:27:57
    Bloggadress: http://amandajohansen.blogg.se
  • Britt säger:

    Så jätteduktiga ni är som kan baka och så härliga föräldrar ni har som underhåller er så bra.

    2013-12-09 | 10:23:38
  • gamlafarmor säger:

    så duktiga ni är som bakar och så snälla föräldrar som underhåller er. Ha det bra så ses vi snart.

    2013-12-09 | 10:27:02

Kommentera inlägget här: