harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Måndagen den2 december

Kategori: ...allm�nt

Igår
Jag och Frank tog bussen till sjukhuset. Kom upp till neo 10:50. Han blev vägd. 2715g. Med andra ord. Viktnedgång. Jag blev tillsagd att sitta kvar i det lilla undersökningsrummet och vänta på doktorn. Efter en och en halv timme var jag så less och arg att jag letade upp en sköterska och skällde ut henne. Skitdåligt att ingen kommit och talat om för mig att läkaren var upptagen liksom. Hur som. Sköterskan satte in en ny sond och tillslut kom doktorn som gjorde en snabbundersökning. Allt var bra förutom viktnedgången. Ska dit igen på tisdag morgon. Så nu ska jag amma som vanligt och sonda med Nan var tredje timme igen. 

Hade en mysig första advent sen iaf. Åt pannkakor till middag och sen adventsfikade vi med lussebullar och pepparkakor framför julkalendern. 

Idag
Tjejerna har varit på dagis idag. Jag, K och Feank har grejat här hemma. Massa måsten. Klockan tre fick jag en akuttid på gyn, och de misstänkte urinvägsinfektion. Jag ville dock vänta tills resultaten på odlingen kom innan jag tackar ja till antibiotika. Kenny har lagat ärtsoppa idag och den pt vi till middag. Mums! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: