harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tidigt torsdagen den 29/9-13

Kategori: ...allmänt

Mitt "snabba surf" på mobilen har gått ut, så nu tar det typ tio minuter att komma in på Aftonbladet/whatever. Sjukt drygt och irriterande och just för tillfället mitt största problem. Jag kan ju för helvete inte spela mina spel. Jag får vänta enda tills söndag för att det ska bli snabbt igen. Inte fungerar wifin heller. Nog om det.
 
Förra veckan jobbade jag dagpass och det var trevligt. Skönt att bli påmind om hur mycket man egentligen tycker om och uppskattar sitt jobb. Vi var på ettårskalas hos Jasline, mycket trevligt! Jag har för mig att vi gjort en hel del, men kommer faktiskt inte på ngt konkret just nu. Varit ute mycket.. barnen har badat två dagar ute i Sandared.. JA, lite smått och gott.
 
Igår började Harley på simskola. Hon vart enda tjejen, men det ska nog gå bra!
 
Dagens höjdpunkt: Min söta kollega Berit bjöd på smörgåstårta idag!
 
Vilket flummigt litet inlägg.. Men jag skyller på att klockan är halv två på natten. Jag älskar förresten att skylla i från mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: