harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Aug. 11, 2013

Kategori: ...allmänt

Idag tog vi lång sovmorgon vilket var riktigt skönt - såklart :)

Tira åkte med K till Halmstad för att hämta Linnea som ska vara hos oss en vecka nu <3 Jag fick därför hela eftermiddagen själv med Harley. Vi spelade Bamsespelet och Memory, läste böcker och kollade film. Men Harley var inte riktigt nöjd. Hon tyckte att vi hade tråkigt. Å det förstås, hon spenderade ju hela gårdagen, natten och fram till 14 idag med sin bästis. Klart att jag inte är lika rolig liksom. Men det är la bara att skaka av sig. Jag menar, jag hade ju kul och mysigt och det är la huvudsaken :P

När resten av familjen kom hem vid halv sju åt vi middag och sen blev det dags för filmmys. Jag tog ett långt varmt bad och blev en ny renare människa.

Puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: