harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Aug. 10, 2013

Kategori: ...allmänt

Ikväll är det bara jag och Tira hemma. Vi har haft supermysigt, gjort manikyr, spelat Bamse brädspel, hon har lagat massor av låtsas mat till mig och vi har tittat på Barbie och popstjärnan. Hon fick välja vad hon ville till middag och då blev det fläskpannkaka. K gjorde den innan han åkte till Gbg, men jag dissade den och köpte pizza istället. Kände mig fett otacksam men thats life :)

Har varit orolig hela dagen då jag inte känt rörelser i magen, men nu tycker jag allt att Lilleman därinne börjat vakna. Oron är verkligen värre än alla krämpor under graviditeten..

Nu ska jag göra ytterligare en kopp te och kanske mumsa i mig en nektarin. Puss och godnatt <3

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ❤❤❤

    2013-08-11 | 13:22:55
  • mammaMammans säger:

    ❤❤❤

    2013-08-11 | 14:26:11

Kommentera inlägget här: