harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Torsdagen den 20/9-12

Kategori:

Efter regnet kommer solsken (eller regnbågen som Tira brukar säga)

Jag fick lägenheten som jag var och tittade på!!! Äntligen kan vårt liv börja på riktigt här! Så nu står barnen i dagiskö också. Jag är så himla glad och tacksam för turen jag haft då det är sjukt svårt att hitta lägenhet här.

Vi sov länge idag med, till strax innan nio. Vi åkte till Maxi och köpte presenter och när vi kom tillbaka vart det kalas för en av kvinnorna här som fyller år idag. Väldigt trevligt, fem olika tårtor serverades. Me like!

Nu är jag på väg till min hyresvärd för att skriva kontrakt. Barnen stannade hemma då både personal och mina vänner ställer upp och passar.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Grattis Sara: ) Så skönt att ni ska få börja om på riktigt!

    2012-09-20 | 17:35:41
    Bloggadress: http://Www.saradise.blogg.se

Kommentera inlägget här: