harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Deja vu

Kategori: ...allmänt

Sitter här och bloggar. Nu är det söndag kväll och jag ska kolla på Dexter precis som vanligt.

Idag åkte vi till ett shoppingcenter tillsammans med de två andra som bir här. Köpte faktiskt bara till barnen och inte någonting till mig! Hade egentligen tänkt vänta med klädshopping till Ullared. Men då ingen verkar lika sugen eller angelägen om att åka dit som jag så fick det bli lite nytt idag. 2 klänningar, en tröja, 2 diadem och varsin ursnygg guldjacka. Här uppe är faktiskt riktigt kallt! Ska bli skönt att få upp min gosiga vinterjacka snart! Jag är ju så himla frusen..

Bilderna nedan visar den nya jackan och sist kommer en bild som jag tog på mitt nya hems innergård. Lägg märke till kaninburen :)

Har faktiskt inte hunnit med någonting speciellt mer. Efter köpcentrat så åkte vi till min nya lägenhet och jag visade tjejerna vart den låg och så lekte barnen på lekplatsen utanför.

Tira fick önska middag idag, så jag ställde mig snällt vid spisen och gjorde pannkakor. Vi åt ju en ordentlig lunch på vår lilla utflykt. Sen festade jag till det och bakade en äpple/päronpaj också. Mumma!

Både Harley och Tira tjatar konstant om att de vill träffa Farmor, Mormor, Morfar och Linnea. Å Tira döpte hunden hon köpte på loppisen igår till Adam haha. Jag längtar också efter alla mina nära och kära. Synd att det inte finns så mycket tid, men Ni är alla välkomna att komma och hålla mig sällskap när jag packar :)

Kommentarer

  • Pia säger:

    Vi kommer :))

    2012-09-24 | 08:17:48

Kommentera inlägget här: