harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Dagens händelser

Kategori: ...allmänt

Ställde faktiskt klockan imorse. Så vi gick upp klockan 8 alla tre. Frukost och sen åkte vi till Öppna förskolan. Det vart jättemycket folk, men barnen hade kul och ja, jag hade ju trevligt jag med. Sen åkte vi hem och lagade spagetti med tacoköttfärssås. Barnen lekte och jag fick ringt några viktiga samtal (som för övrigt ledde till att jag ska fylla i fler blanketter). Därefter bjöd vi alla på fika. Det blev pajen jag lagade igår. När vi ätit upp den gick vi ut och lekte med de andra. Sen öpnnade de lekrummet en stund och efter det åt vi middag. Tira somnade 18:15 i soffan. Men hon sover fortfarande så det är ju bra. Fick lite efterlängtad ensamtid med Harley. Hon badade och jag berättade sagpr. Mys. Somnade som vanligt när jag nattade henne. Gick upp igen vid 21:15 och var så trött att allt jag orkade var att titta på roliga youtubeklipp som Malin visade mig. Usch vilken tråkig redogörelse.

Nu längtar jag som in i bomben efter att få träffa mina vänner och familj. Bara en dag kvar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: