harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Söndagen den 21/10-12

Kategori:

Tira väckte mig vid den helt okristliga tiden 5:30. Detta trots att hon vaknade vid 21;30 igår och inte somnade för ens runt midnatt. Harley kom 6:20. Fy säger jag bara.

Efter en lång dusch så att jag piggnade till tog vi bussen till 4H gården. Båda flickorna fick rida på en stor häst. De tyckte det var jätteroligt och spännande. Ska anmäla Harley till ridlekis där, de har 4 års gräns men kanske Tira får vara med iallafall. Vill verkligen komma igång med fritidsaktiviteter till dem.

Efter ridningen och att vi hälsat på alla de andra djuren åkte vi till Knalleland. Handlade lite julklappar och en godisskål som Linnea ska få när hon kommer. Så nu har alla tre flickor likadana. Det vart rea på Lindex så jag passade på att köpa två nya bh:ar då i stort sätt alla mina blivit för stora.

Vi var även på BR och kollade. Jag kommer själv ihåg hur mkt jag och Adam älskade att gå in där. Harley och Tira uppskattade besöket väldigt mycket de också ;) Jag tycker faktiskt också det är kul, finns så otroligt mkt fina och roliga leksaker. De fick var sin leksakshamster. Hade en förhoppning om att flytta deras fokus från Laban till dessa och det gick faktiskt rätt bra. Förutom då att Harley doppade sin i makaronerna med ketchup och sen bådas i Labans vattenskål???

Nu är jag snart klar med strykningen. Det blir en tidig kväll ikväll.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mina söta små älsklingar =)

    2012-10-21 | 20:02:57

Kommentera inlägget här: