harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Onsdagen den 17/10-12

Kategori:

Godmorgon! Glömde skriva igår. Men jag kom iaf iväg till arbetsförmedlingen där jag skrev in mig. Känns konstigt, jag har nog aldrig varit arbetslös. Men det måste man ju prova det med. Kenny och tjejerna hade bakat rulltårta när jag kom hem. Vi var inne hela dagen då det regnade oavbrutet. Lekte med lera, målade och ritade och på spisen hade jag en urgod höstgryta.

Idag har vi lite ärenden i stan, bl a till stadsbiblioteket och banken. Sen ska jag och prinsessorna till öppna förskolan och busa av oss.

Kommentarer

  • Widdan säger:

    Ja, gud vad det regnar här hela tiden.. Snart kanske snö, sen är det vår om 6-7 månader kanske!

    2012-10-17 | 09:19:00
  • Widdan säger:

    Ja, gud vad det regnar här hela tiden.. Snart kanske snö, sen är det vår om 6-7 månader kanske!

    2012-10-17 | 09:20:24

Kommentera inlägget här: