harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Min födelsedag

Kategori:

Är väldigt nöjd med min dag måste jag säga. Fick två böcker av Mami, Papi och Amanda som jag blev väldigt glad över. Jag och tjejerna hade det så mysigt och roligt i stan och eftermiddagen var härlig den med. Nu ikväll har vi ätit godis och kollat på film i vår säng. Saknar Kenny så mycket, om möjligt mer än dag som denna.

Jag bugar och tackar för alla fina gratulationer jag fått på telefon, sms och via fb!

Ikväll blir det boken - ovanligt va?! :)

Kommentarer

  • Johanna Wingren säger:

    Stort grattis till dig!

    och kul att hitta in här, shit vad tjejerna har blivit stora, man inser att tiden rullar på sjukt snabbt.

    Massa kram till dig och dina fina 2!

    2012-10-23 | 20:46:28
    Bloggadress: http://viirigt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: