harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Kvällstankar

Kategori:

Jag har tänkt på en sak.

Ibland har tvreklamerna rätt. Eller de som kom på dem slog huvudet på spiken. Idag köpte jag en trisslott. Men jag ska inte skrapa den för ens imorgon, en födelsedagspresent till mig själv liksom. Och jag gillar verkligen den tanken; att jag kanske är miljonär. Drömmarna kommer, nya scenarion uppstår och tankarna flyger fritt. Jag gillart.

En annan reklam som är så klockren är Icareklamen, när Stig bjuder på middag och de andra inte kan äta det. Jag går ju på samma diet som Cindy gjorde tidigare: LCHFMGÄO!

En sista sak jag måste fråga: Hur klarade man sig innan Google? Allt står ju inte i böcker. Jag googlade tex precis namnet på tjejen i Ica reklamen. Jag älskar Google.

Så, det var mina sista visa ord här på bloggen som tjugosexåring. Imorgon kanske jag har blivit snäppet klokare. Haha, fick precis rätta det. Skrev klockare, vad gjorde man liksom innan rättstavningsprogrammen? Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: