harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Kväll

Kategori:

Barnen började såklart testa mig så fort K hade åkt. Speciellt Harley. Hon beordrade mig flera gånger att gå in på hennes rum!

Vi har haft en mysig kväll. Jag har sen fixat lite med mina spellistor på Spotify och för tillfället blir det mycket åttiotalspunk.

Förresten har jag idag fått gosa med en ursöt 8 veckors flicka. Mmmm men nej. Vi ska inte ha fler.

Harley och Tira sover faktiskt i samma säng. Det går kanonbra och de är gudomligt söta att gå in och titta på titt som tätt. Med tiden så kommer de såklart vilja sova i egna sängar, det är bara att passa på och njuta av gullet nu.

Kommentarer

  • M-L säger:

    Världens sötaste flickor! Saknar dem jättemkt.

    2012-10-18 | 23:03:36
  • Mamma/farmor/svärmor säger:

    Så gulliga:) Vi ses snart/kram

    2012-10-19 | 19:07:13

Kommentera inlägget här: