harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Det närmar sig

Kategori:

Åhhhh vad jag längtar efter min man!

Barnen driver mig till vansinne för tillfället och jag har inget tålamod alls. Inne på dag nio snart som jag är själv med dem. Man vänjer sig snabbt vid att vara två, men inte lika fort att vara ensam.

Öppna förskolan idag var himla trevligt. Jag har fått en ny vän och imorgon ska vi nog gå på matmarknaden tillsammans.

Harley och Tira tjatar sönder mig om att Farmor, Peter och Linnea ska komma. Fast de vet vilken dag de kommer ska de endå höra sig för om det inte var just idag, eller just nu eller imorgon de ska komma. Härligt att de ser fram emot det så mycket, men ibland önskar jag bara att jag vore döv.

Nu kollar jag på The hunger games och stickar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: