harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Tillbaka från bloggledigheten.

Kategori: ...allmänt

Jag hade verkligen inte planeratrån bloggen så länge, men det är ju som med det mesta. När man väl kommit in i att inte göra någonting är det väldigt svårt att börja igen. Om det inte handlar om rökning, godisätande m.m haha.
 
Vi mår i alla fall bra hela familjen. K åkte till Stockholm sent igår kväll och kommer inte hem för ens på fredag. 
 
Idag har jag och barnen varit ute en hel del. I förmiddags var vi ute och gick, lekte på en lekplats och efter det åkte vi till Öppna förskolan och åt frukost. Vid halv två åkte vi hem, handlade på vägen. Sen gick vi ut igen, perfekt att ha  så många leklatser runt omkring att byta emellan. Vi fikade och lekte inne, sen bakade vi muffins och jag gjorde soppa. Lek, middag, städning, dusch, muffins, en bok och sen tandborstning. Tjejerna somnade direkt. Skönt!
Ikväll har jag spelat Hay day som vanligt, lagt in foton från vår nya kamera på datorn (jag fick en jättefin Nikon av älsklingen när jag fyllde år - lycka!). Pratat med Sophie har jag också gjort, saknar henne! Men Linnea kommer upp på söndag och det ska bli så himla kul! Denna gången ska hon stanna i tolv dagar, vi längtar massor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: