harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Måndagen (snart tisdag) den 19/11-12

Kategori: ...allmänt

Hej!
 
Helgen har varit helt ljuvlig då älsklingen varit hemma. I fredagskväll när han kom hem beställde vi pizza och kollade film i sängen. I lördags vart vi ute i skogen i några timmar, la oss tidigt sen. Igår hämtade K Linnea. Barnen hade fullt ös med att leka och sen körde K till skogen med Linnea och Tira. Harely stannade hemma och mös med mig.
Åt spenatsoppa till middag, kidsen har blivit så mycket bättre på att äta grönsaker!
 
Idag åkte K iväg för att jobba igen. Barnen har lekt hela dagen, tvn har inte varit på alls! Det har lekts klädesaffär, restaurang, mataffär och dansats.j Själv har jag sorterat och rensat hela dagen. Imorgon blir det städning. Enhetschefen på boendet jag sökt på ringde idag och bad mig komma på en andra intervju imorgon. Ska bli spännande!
 
Jag har gått och tänkt på en rolig och söt bild på Tira som jag visste att jag hade, hittade den på min gamla blogg. Den är väl för härlig?! Tänk vad tiden går fort och vad våra prinsessor har blivit stora:
September 2010
 
Oktober 2012
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: