harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Barnens "önskelista"

Kategori: ...allmänt

Idag åkte vi till den nyöppnade leksaksaffären. Jag blev verkligen förvånad då den visade sig vara väldigt stor, de hade allt man kan tänka sig och även en stor vagnavdelning. Hur som helst så fick tjejerna visa mig vad de önskade sig, och så tog jag foto på det. Det var ju hmmm som sagt en del. Såklart liksom när de befinner sig i leksaksheaven :) Jag kommer nedan visa de foto jag tog, som de önskade sig. Sen tänkte jag lägga upp en lista av vad jag önskar att de önskade sig. Eftersom att ni är en del som efterfrågat flickornas önskningar så kan det ju vara bra om ni i kommentarsfältet skiver vad ni tänkt köpa av det som jag visar här. Lite tråkigt med en massa samma paket. Känns jättekonstigt för mig att göra ett sånt här inlägg, men det är på er och Harleys och Tiras begäran.
 
 
 
Det som visas är alltså: pärlplattspärlor, lertillbehör, bygga halsband pärlor (de mellanstora, ett elastiskt snöre ska gå att dras igenom, finns på Panduro också), utklädningskläder, en ihopfällbar mugg (?!), resväskor, prinsessmikrofon, Babyborn docka, förvaringsställ man har i bilen, smyckeskrin/speldosa, målarbok, keybord i samma stuk som mikrofonen. Puh
 
 
Vi är klara med alla julklappar och födelsedags presenter till Harley. Tiras väntar vi med tills efter jul då de ju rear ut allt man tidigare köpt. Pessimist eller vad, men det är ju riktigt irriterande när man ser det man köpt för halva priset bara någon dag senare. Hur som helst så kommer de av oss få My little Pony saker, vars en sparkcykel, massa klämmor och tofsar, och en massa smått. Saker som pennor, kritor, pärlor, målarböcker etc är ju förbrukningsvaror och de går ju åt, så får de en massa sånt gör det ju inget om man köpt någorlunda lika. 
 
Måste tillägga då jag mår lite illa av denna köp- och önskehysteri att det viktigaste för barnen är kärlek, att ni träffas och pratar i telefon då man inte ses så ofta. De lider definitivt inte av leksaksbrist så ni vet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: