harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Onsdagen den 12/12-12

Kategori:

Ärligt talat. Varför vill man gifta sig i tv4s Nyhetsmorgon av Mona Sahlin. Vad får man ut av detta? Äh, alla är vi olika ;)

Jag ligger nu i sängen, Tira brevid. Surfar runt, läser bloggar och kollar in potentiella julklappar. Fast vi har redan fixat de flesta, tack internet och Ullared liksom!

K har varit borta i tre dagar nu och ska vara borta i en vecka till. Känns för jävla jobbigt. Saknar honom hela tiden. Tur man jobbar och står i så att man inte har tid att tänka :)

Våra girls trivs utomordentligt bra på sin förskola. Igår fick jag mig en ordentlig utskällning för att jag hämtade för tidigt. Men idag lämnade jag 6:15 - alldeles för tidigt och något jag grämde mig för att göra. Men det gick bra och det är väl en vanesak.

Jag tycker det är supermysigt med snö, i december. Men jag gillar ju att betrakta den inifrån. För jag är likt min far väldigt frusen av mig. Så när jag går ut är det överlevnad som gäller. Det resulterar i att jag ser ut som en blandning mellan en taliban och en Michelingubbe.

Vet inte varför jag skrivit på det här sättet. En kombination av uppdateringar och onödigt vetande. Men jag vet ju aldrig när jag tar mig tid att skriva igen. Förhoppningsvis blir det snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: