harleytira.blogg.se

Sara. 85:a. Sambo. Mamma. Dotter. Syster. Faster.

Söndagen den 23/6-13

Kategori: ...allmänt

God morgon!

Sitter på jobb och dricker te, ingen är vaken ännu. Fjärde dagen på jobb idag, så har inte hänt så mycket roligt för min del. Igår regnade det, men vi gick till lekplatsen för att tjejerna skulle få springa av sig lite i alla fall. Fick gjort en massa tråkiga måsten, rensat ut skafferiet, planerat räkningar och månadens ekonomi innan det vart dags att ta bussen till jobb. Kom hem kl 22 igår och jag och K mös i soffan, kollade på Suits och åt nybakade frallor som han gjort.

Idag jobbar jag 7-17 så det blir inte så mycket till efter det. Men imorgon ska jag jobba natt så på dagen ska jag passa på att njuta av att umgås med familjen. Ha en bra söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: